Volkswagen Lupo

Volkswagen Lupo

Lökhárító polírozás a parkolóban

2016. október 13. - VWGY

A fényszóró után a lökhárító kifakulása zavart a legjobban. A lámpa polírozástól fellendülve, már másnap neki is fogtam a csinosítgatásának. 

20161011_155709.jpg

Elősször a maradék, kopott vizes csiszolópapírral átdörzsöltem az egészet. Jól látható, ahol nem érte még víz, milyen fakó:

20161011_155930.jpg

Aksis csavarbehajtót kellett használnom, sajnos a parkolóban nincs áram a fúrógépnek. Polírozó tárcsa és a durva paszta ugyan az, mint az előző fényszóró polírozós bejegyzésben.

20161011_162738.jpg

Öt részletben dolgoztam. Kezdtem a jobb sarknál, majd a jobb közepe, bal közepe, bal sarka. Legvégül, pedig a rendszámtábla tetején található kicsi sáv következett. 

Kézzel is még át polírozgattam. Alapos tisztítás után ilyen lett:

20161011_163827.jpg

Nekem nagyon tetszik, a legjobb pedig az, hogy nem tartott egy óráig sem. 

Ilyen volt:

20161011_163818.jpg

A paszta kiszáradásának megelőzése végett, alkalmakként lespricceltem vízzel a munka területet. A Makita aksija sajnos nem bírta szusszal a mutatványt, kimerült az aksija. Így nem volt már szufla, hogy bevessem a fényesítő pasztát is. Majd holnap, addig fel tettem töltőre.

20161011_163904.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://volkswagen-lupo.blog.hu/api/trackback/id/tr4311797563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása