Volkswagen Lupo

Volkswagen Lupo

Küszöb alvázvédelem javítása

2016. október 30. - VWGY

A hátsó két emelési ponton sajnos lekopott a gyári festés és alvázvédő. Előző gazdánál valaki szerencsére lekezelte valami szürke anyaggal. 

Esztétikailag nem néz ki jól, sőt már át is rozsdásodott egy kicsit. Így muszály volt még a tél beállta előtt kijavítani. 

Szombat délután lett egy kis szabadidőm. Az aksis csavarbehajtó feltöltve, drótkorong előkeresve, így adta magát mit fogok csinálni a kis autóval. 

kuszob-drotkorongozas.jpg

Első ízben eltávolítottam a régi alapozó réteget az összes rozsdával együtt.

kuszob_csiszolas.jpg

Itt-ott, ahol kellett rádolgoztam még csiszoló papírral is.

koszub_rozsdamarozas.jpg

Jöhetett az alapos rozsdamarózás. Többször átkentem, hagy tocsogjon a szerben. 

koszub_alapozas.jpg

Pár órát hagytam dolgozni a rozsdamaró és átalakítót. Sajnos közben besötétedett, de ez nem volt akadály. Zsírtalanítottam nitro hígítóval, majd ráfújtam két réteg zink-alu sprayt alapozó gyanánt. 

koszob_alvazvedo.jpg

Adtam neki két óra száradási időt. Majd következhetett a bitumenes alvázvédőzés. Az anyag elég vékony, úgyhogy bőven kellett belőle három réteg is.

Ilyen időben sajnos sokat kell várni, hogy átfesthető legyen. Ezért a színt kb. három nap múlva fogja csak megkapni. Addig csak kibírom valahogy. 

A bejegyzés trackback címe:

https://volkswagen-lupo.blog.hu/api/trackback/id/tr10011914717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása