A hátsó két emelési ponton sajnos lekopott a gyári festés és alvázvédő. Előző gazdánál valaki szerencsére lekezelte valami szürke anyaggal.
Esztétikailag nem néz ki jól, sőt már át is rozsdásodott egy kicsit. Így muszály volt még a tél beállta előtt kijavítani.
Szombat délután lett egy kis szabadidőm. Az aksis csavarbehajtó feltöltve, drótkorong előkeresve, így adta magát mit fogok csinálni a kis autóval.
Első ízben eltávolítottam a régi alapozó réteget az összes rozsdával együtt.
Itt-ott, ahol kellett rádolgoztam még csiszoló papírral is.
Jöhetett az alapos rozsdamarózás. Többször átkentem, hagy tocsogjon a szerben.
Pár órát hagytam dolgozni a rozsdamaró és átalakítót. Sajnos közben besötétedett, de ez nem volt akadály. Zsírtalanítottam nitro hígítóval, majd ráfújtam két réteg zink-alu sprayt alapozó gyanánt.
Adtam neki két óra száradási időt. Majd következhetett a bitumenes alvázvédőzés. Az anyag elég vékony, úgyhogy bőven kellett belőle három réteg is.
Ilyen időben sajnos sokat kell várni, hogy átfesthető legyen. Ezért a színt kb. három nap múlva fogja csak megkapni. Addig csak kibírom valahogy.