Volkswagen Lupo

Volkswagen Lupo

Lupo hátsó kipufogó cseréje

2016. október 14. - VWGY

Az előző gazdinál eltűnt a hátsó kipufogó dob. Legalább volt mire alkudni :) Nálunk, pedig kap egy szép, újat. 

A csere nem nagy kunszt, haladóknak 1 óra, kezdőknek 2. 

Az autó jó magas, így a szereléshez (inkább pótláshoz :D) elég volt a parkoló szegélykövére felállnom a balos kerékkel. 

Kipufogó toldócső leszedése könnyen ment, egy 12-es csillag villás kulcsra volt szükség, meg persze némi csavarlazítóra.

vw-lupo-kipufogo-csereje.jpg

( a hátsó dob maradék csöve látható a képen, ezt kellett levenni)

A középső dob cső végét megtisztítottam csiszolópapírral, hogy tökéletesen passzoljon majd az új vég dobbal.

Összes gumiszalagot kicseréltem a hátsó résznél. Nem voltak rossz állapotban, de filléres tétel, megéri. 

vw-lupo-kipufogo-csere.jpg

Az új dobot befűztem, majd felakasztottam a helyére. Az illesztésnél bekentem mindent kipufogó tömítő pasztával. Bilincset jól meghúztam. Vártam egy kicsit, hogy a paszta megkeményedjen. Utána egy jó hosszú próbakör következet, mert a paszta hőre köt. Minden jól sikerült, nem fúj ki, és úgy áll a rendszer, mint Katiban a gyerek :D

vw-lupo-kipufogo.jpg

Jó minőségű Bosal dobot rendeltem. Minden része tökéletesen passzol, mint a gyári. Nem sokkal kerül többe (kb. 3-4000Ft), mint egy kínai vagy gyenge minőségű olasz termék. Volt már ASSO dobom is Polo-n, de minőségben közelébe sem ér. 

Mi volt a gond az olcsóbb minőséggel?

Nem passzolt rendesen, csálén állt a rendszer az autó alatt. Ezen kívül nem gyári lett a hangja. 

A bejegyzés trackback címe:

https://volkswagen-lupo.blog.hu/api/trackback/id/tr6311799581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása